au revoir !

image427
( Paris, you are beautiful! )

Nu är det snart dags för avfärd. Jag bli skönt att lämna hemma för ett tag. Kommer som sagt vara borta till den 2 agusti. Då är jag perfekt hemma för att gå på torsdagskväll, eller inte. haha. Men nu håller jag på att packa, mamma blev lite förvånad när jag visade hur mycket kläder jag skulle ha med mig. Enligt henne var det ganska lite. Men jag kommer nog klara mig..   Direkt efter Beligen/Paris åker jag till Kalamr för kurs och tillbringa några dagar mitt ute i ödemarken, det finns isf Konsum som man alltid går till på kvällarna. Men det kommer nog också blir roligt.  Jag hoppas att vädret är dåligt när jag är borta för i Paris är det 30 grader och sool! så att jag hinner ta igen den färgen jag missat när jag jobbat. 

 je venir que manquer vous eller något i den stilen..

Sakna er, skänk mig en tanke ibland.

au revoir , bisou Jacqueline

Kommentarer
Postat av: E

vad elak du är du ska ju hoppas att vi ska få bra väder! hallå backyard babies är du lagom hemma för

2007-07-24 @ 13:25:26
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0