"for al the time you stud by me.."

image399
( blickar ut mot Sögens hamn.. haha)

Nu ska jag verkligen lägga mig.  Jag är lagom rosa i ansiktet pga kylbalsam, den som hade sett mig nu hade garvat ihjäl sig. Denna helgen har jag blivit påmind om massa saker, många från min barndom. En dag vi frukosten så kom jag på att dagens barnprogram är jätte jobbigt, mycket skrik och gap. Kommer ihåg på den gamla goda tiden man gick upp tidigt för att titta på Sailer Moon (stavas?) för att det var det bästa som fanns och att man alltid tittade på sommarlovs morgon. Okej kanske bara jag gjorde detta, men man saknar den tiden på något vis. Jag har även läst en serie med böcker som jag väljer att kalla för K.  Jag har läst alla 15 bäcker som har kommit ut tidigare, för jag hade min period för "hästar "när jag var liten. När jag gick in i en gamal bokhandel i Smögen så hittade jag del 16.  Nu är jag jätte töntig men man blev lite glad såjag var tvunegn att köpa den. Nu har jag läst ut boken, på en dag men den slutade inte riktigt som ett slut så det kommer nog mer delar som jag måste läsa. Men det är skönt att ibland bli påmind om glada och allt man tyckte var roligt när man var liten. Nä nu blev jag välldigt personlig så nu får jag hoppa i säng innan folk börjar undra vad jag håller på med. Hoppa alla sover skönt!

Ajö!

Kommentarer
Postat av: Maria

Go Sailer Moon! ;)

2007-07-02 @ 00:32:56
Postat av: Jacqueline

Maria: Det var så jäkla bra! haha

2007-07-02 @ 09:34:15
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag tittade också på Sailor moon och sommarlovs morgon:)

2007-07-02 @ 13:12:17
URL: http://thedeclaration.blogg.se
Postat av: Jacqueline

Sandra: bra då var jag inte ensam!

2007-07-02 @ 15:15:23
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: Anonym

oh jag älskar sailor moon.. och sommarlovs morgon eller nej det älskade jag eh lite

2007-07-02 @ 15:41:07
URL: http://heaveninhell.blogg.se
Postat av: Cissi

Hemgång nu för att packa!!!! Weeeeioooo

2007-07-02 @ 15:53:23
Postat av: Cissi igen

Sailor moon??? VAD är det?! Jag är la för gammal.... ;-)

2007-07-02 @ 15:53:55
Postat av: Jacqueline

Anonym (ElIN): haha jag tänkte att du var den typen..
Cissi: ska meddela att jag inte har packat än?!! och Sailer Moon var det bästa tv programmer när jag var liten. Handlade om en tjejliga som var super hjältinnor!

2007-07-02 @ 17:32:42
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0