Fredag

OBS,!! i nlägget innehåller nästan bara klag..

Nu sitter jag här, ännu en dag på jobbet. Jag vill ha semester nu, inte om en vecka, NU! jag är trött på detta regniga och dystra väder i Borås , jag vill ha sommar med sol och bad! Jag vill att det skall vara varmt att man kan gå i klänning med bara bruna ben, eller i mindre kläder än det man har på sig nu iaf. Sitter och tittar ut igenom  fönstret och ser hur vattnet öser ner ifrån himmlen, kan det bli mer roligare än så här? Det känns nästan som att man vill ta en sista minuten till något varmt ställe och bara koppla av.. jag är trött med, att jag akdrig kan gå och lägga mig i tid. Hade svårt att sova med i natt, så skippar troligt utgången i kväll pga sömnbrist. Ska nämligen jobba i morgon med, jippie .. not! Så på söndag ska jag nog bara ta det lugnt med, och bara vila ut mig inför sista veckan med jobb. Och så börjar skolan snart med, det känns inte alls som man har haft sommarlov. Men det blir skönt när pengarna kommer sedan, men jag vill ha ledighet så man kan få sola lite? Jag kommer tillbaka till skolan vitare än när jag gick där ifrån. Så nu kommer jag inte vara social alls denna helgen, kanske när jag ska på bio med Sandra och Elin, men annars nej. Jag orkar inte ..

Tack för att jag får klaga lite!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vilken storlek? :)

2007-07-13 @ 12:36:18
URL: http://darlingno1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0