Fredag

Som sagt ingen Liseberg för mig i dag. Fick välja mellan Liseberg och ingen för fest med tjejerna elle jobb och fest hela kvällen, så nu sitter jag här vid mitt lilla skrivbord igen. Jag har ändå redan varit där innan detta året så det är inte jätte nödvändigt att åka dit igen. Så dagen går ut på att först ska jag jobba till fyra? Ta bussen hem, fixa mig och göra mig redo för kvällen. Sedan är det grill hos Mikaela med lite nya spel och grejer, passar perfekt med vara ute idag, eftersom vädret är på topp. Efter grillningen bär det av till mitt gamla hem, nämligen Sandhult. Där är det partaj hos Jonas, och hoppas att kvällen blir lyckad. Det ligger i luften på något vis. Men Mikaela har inhandlat ett eller två jätte roliga spel, något med någon sanning eller konsekvent kortlek eller ett spel som kallades Gökboet?. Där skulle man få ett kort eller liknande och då spela en personlighet under kvällen.


I dag är det sista dagen på jobbet på ett tag. Jag kommer inte riktigt vara klar med mitt arbete, men jag kommer åka in någon regning dag eller liknande och göra klart det. Känns skönt med lite ledighet nu efter allt slit. Det ända lediga som jag har haft under sommaren är min vistelse i Holland. Men nu har vädergubbarna sagt att det fina vädret skall stanna, så bätter vald semester kan man inte ha, vädret har ju inte varit det bästa under dagarna jag jobbat så, så mycket har det inte värkt inombords.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0