God kväll

Nu har jag precis kommit hem ifrån staden, i dag är det Torsdagskväll här i Borås. Ni kan inte skratta er  lyckliga för jag var nämligen inte där, jag var ute och åt med Elin,Ida och Sandra på Spagetti. Mycket trevligt att umgås lite igen, jag har missat allt för mycket ,kände jag på när vi satt och åt. Men nu skall jag inte resa bort på et tag, inte föräns jag åker till Paris i slutet på juli. Men men innan resturang besöket sprang jag lite på stan först. Var tvungen att lämna in min klocka jag fick av pappa för att det var alldeles för lång. Sedan gick jag vidare till MQ där jag köpte en satin jacka, bilder kommer upp på O.F snart antar jag. Sedan efter middagen gick vi även förbi SF på vägen för att beställa  biljetter till den nya Harry Potter som kommer på bio nu i morgon. Så jag ska spendera min lördagskväll med att gå på bio, mysigt!

Nu skall jag lägga mig i min säng och sätta på en Brint it on film som jag aldrig tittat på innan. Mamma och syster hyrde den för några dagar sedan, jag måste vara lite efter. Men i morgon blir det nog lite fest och andra trevligheter.

Ha det!

O.F för kvällen..

- jeans jacka, H&M
- oversize t-shirt, Monki
- leggings, G.T
- flats, Din Sko
- väska, Monki

image407

Kommentarer
Postat av: dksjs

FEJKROLEX

2007-07-13 @ 08:06:38
Postat av: Jacqueline

tack, C!

2007-07-13 @ 08:46:35
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: Cissi

Hahaha... Puss på dig :-) Men du är söt ändå!!! Och vi är ju fejkdrottningarna... Hahahaha

2007-07-13 @ 11:20:25
Postat av: Fortsättning på föregående

Du minns väl vår fina shopping i Rom...? :-D Weeeiaaa

2007-07-13 @ 11:21:33
Postat av: Jacqueline

vem kan glömmer det? haha

2007-07-13 @ 12:58:34
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: Cissi

Nä det kan ikke glömmas! Det måste snarare återupplevas snart... ;-)

2007-07-13 @ 14:37:55
Postat av: Anonym

Snyggt!

2007-07-13 @ 22:11:50
URL: http://www.fashionandcelebs.webblogg.se
Postat av: Jacqueline

Tack!

2007-07-14 @ 08:16:05
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0