Holland dag 1

Nu sitter jag har i Holland och har precis upptackt hotelles datorer. Hotellet ar 4 stjarnigt och det finns jatte mycket trevligt att gora har. Bada i poolen eller spela bowling. Vi har inte gjort sa mycket i dag, vi akte ifran Fristad i mandags natt vid tva ner till Staffanstorp. Dar gick bussen kl 06:00 i morses och vi kom fram hit vid sju i kvall. Nu har vi precis atit pa en av hotellest restauranger och har gatt pa en upptacksfard har pa hotellets gard. staden som vi befinner oss i heter Veldhoven och ar kanske inte mycket att skryta med.  Snart ska jag tillbaka till mitt och Olivias rum for det ar plump tunering , och jag ar ratt installd till att ta hem vinsten... I morgon ar det musik test for Sverige men da ska vi i klacken passa pa att upptacka staden lite granna med shopping och sevardheter.  pa fredag borjar EM, och jag kan saga att vi i svenska klacken ar val forberadda med tutor och flaggor. Nu ska jag inte sitta har och slosa bort tiden pa att sitta vid datorn. Skriver sakert en rad i morgon med!

Ciaao!

Kommentarer
Postat av: vickan

åh, vad kul det låter! :D hoppas att ni har det trevligt, och hälsa de andra! =)

2007-07-04 @ 18:35:00
Postat av: Jacqueline

Vickan: Ja, det skall jag gora :)

2007-07-04 @ 22:35:38
Postat av: Cissi

VI HAR DET SA KUL HAR!!!! ETT MINEN FOR LIVET... SOM ALLTID MED ER

2007-07-05 @ 13:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0