italien kännsla tack!

image426

Det är helt sjukt vad jag längtar till sol och värme. Jag tycker det är helt sjukt,jag gick omkring med kofta och jacka på mig i dag, mitten av juli?. Så därför lägger jag in en snygg bild ifrån Italien förra året, där var det varmt och skönt.  Har nästan lust att lägga alla mina pengar på en rest resa eller liknande, det är ju ingen sommar här i sverige!

Jag hittade lite saker på Ikea innan i dag. Lite tavlor till mitt rum och en ny lampa och lite grejer. Träffade min vän Malin och hennes famlij där, känns som att jag inte har träffat henne på evigheter, i helgen möjligvis med det var skönt att ses och prata lite. Men annars i dag har jag inte gjort mycket, suttit och trackat min syster på att hon har dålig musik smak, för det har hon verkligen. Men hon är bara 14 år så man får skylla på det.. hade nog inte den bästa musiken när jag var fjorton så jag ska inte säga så mycket. Nu ska jag och syrran ta och göra lite Soda Streem och titta film. I morgon åker jag till paris, men inte föräns kl 3 och innan dess ska jag övningsköra och handla till morbror. Han saknar den svenska maten lite..


Kommentarer
Postat av: E

Haha din syster har väl inte dålig musiksmak? Eller har jag jävligt dåligt minne kanske..

2007-07-24 @ 00:49:46
URL: http://heaveninhell.blogg.se
Postat av: Jacqueline

Elin: jo hon har dålig musik smak. Hon lyssnar på anton&affe, melodifestivalen, danny, Ola och alla sådana, hon tycker jag har Emo musik?..hmm

2007-07-24 @ 13:03:00
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: E

Haha okej hon har dålig musiksmak, du? emomusik? aldrig du får tvinga henne att lyssna på din musik istället!

2007-07-24 @ 13:26:37
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0