JAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Jag har blivit uttagen till att åka till Scottland!!! Ni kan inte ana hur glad jag är för tillfället! Det är ett konvent i drill, det är drillare från världens alla hörn som kommer och lär en massvis med nya tips och rörelser. Båda jag, Ellen, Olivia, Erika och Malin ska åka till Scottland, det tråkigaste är att det är så långt kvar.. Det är  i december, men åhh, jag är jätte glad att jag kom med. Som jag, Ellen och Olivia säger, I LOVE TWRILING! Nu har jag tre kurser som jag ser fram emot. Jag och Ellen skall åka till Kalmar i slutet av sommaren och träna med frankrikes landslagstränare. Sedan i september skall jag till Växjö för lite utblidning och sedan i december. Åh jag känner mig lyckligt lottad!

(låter som en tönt.. haha)

Kommentarer
Postat av: ellen

JAAAAAAAAAA!! Fan vad kul det ska bli!!! Jag längtar !! ;D :D

2007-07-17 @ 16:42:41
Postat av: Cissi

DET SKA BLI KUL!!!!

2007-07-17 @ 21:07:40
Postat av: Maria

ska du o ellen oxå till scottland nu? coolt :-)

2007-07-18 @ 21:20:24
Postat av: E

grattis :M

2007-07-21 @ 16:03:27
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0