kvällen

nu ska jag pysa till bussen, ska möta Sandra i stanvid halv nio för tt kila iväg och handla dricka, godis m.m till bion. Jag hoppas verkligen filmen är bra nu, flr jag känner att jag har ganska höga förväntningar på den nu. Jag hoppas att jag får biljetten i mitten av oss alla, men kanten inåt publiken går också bra om det sitter en pudding jämte ( man kan alltid drömma). Som min vän sandra skrev i sin blogg, har hennes fest humör smittat sig. Jag har blivit bjuden på en födelsedags fest i dag som jag gärna hade gått på, men man jan inte vara på två ställen samtidigt. Jag har ju min mysitske man i bio mörkret att mysa med, i hemlighet...

God Bye!

Kommentarer
Postat av: Pissi

Hur va filmen?

2007-07-15 @ 13:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0