lite av Ödet

När vi slutade skolan för några veckor sedan, skulle jag få en avslutnings present av min mor. Jag valde en Thomas Sabo ring, men den fanns ej hemma i butik så dem fick beställa hem den. När väl ringen kommit till butiken fanns givetvis inte min storlek men personalen sa att dem skulle göra om ringen för min skull. Så i dag ringde dem och sa att den var färdig, men det visade sig bara att dem hade beställt en ny ring till mig. Blev lite paff sedan när jag kom hem och såg att mina betyg låg på bordet. Litet av ödet att min skolavslutnings present och mina betyg kom samma dag. Lite läskigt, för att posten kunde varit sen eller butikens beställning. Men jag är super nöjd med min nya ring. Betygen kunde varit bättre men bestod av 1 MVG, 1 G och resten VG. Men nästa termin kommer jag inte ha något liv.. jo kanske ett eller två, men mycket tid ska läggas på skolan framöver...

 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Förstår att du är nöjd, den är jättefin!

2007-07-03 @ 01:31:47
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0