Lördag

Vet inte riktig vad jag ska göra nu, palla mig till sängen?.. gårdagen var riktigt skoj, iaf när vi var hos Mikaela, resten får bara försvinna in i dimman. Kom hem ganska tidigt på morgonkvisten, men somnade som en stock i min säng. Hade en välldigt underlig dröm, men man ville inte vakna upp för att den var så bra.

Vaknade sent  i dag, och mitt humör har varit i botten hela dagen. Kände för att inte göra någoting, ville bara att dagen skulle pasera. Min mamma försökte få mig att göra klart min klädkammare, men resultatet ser ut följande, att så ligger alla mina träningskläder på golvet och jag orkar inte ta upp dem. Känner att mitt humör även påverkar detta inlägg, men vad satan alla dagar är inte bra dagar. Tjejerna frågade om jag skulle med ut i kväll, men det nobbade jag för en film med min syster och bror. Det var dock ganska trevligt och nu har jag och Bella precis sett en till film, Heartbrake Hotell, vilken kass film igentligen..men men detta är ändå en ganska sorlig lördagskväll. Nu orkar jag knappt med min egna negativitet, så jag lägger upp lite bilder ifrån gårdagen..

     

Louise grillar (även om jag var  grillmaster för kvällen..haha), Jag och Sandra, Mikaela Louise och Ida posar för alla tar kort så dem vet inte vart dem skall kolla, Ida och Emma, Sandra, På väg ut till sandhult.

Kommentarer
Postat av: E

va fan är det för svart ruta som är på zazza?

2007-07-22 @ 12:52:27
URL: http://heaveninhell.blogg.se
Postat av: sara

Aaaew, vad mysiga ni är älsklingar. :)

2007-07-22 @ 17:11:23
URL: http://saradraheim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0