Måndag

Hatar igentligen måndagar, men denna är helt okej. Sitter på jobbet nu, den sista av dem för dagen innan jag skall hem och packa. Har lite ångest för att jag knappt börjat och det är rätt mycket jag ska packa. Holland låter mer lockande för varje gång jag säger det. Vem vill inte ha en veckas semester med bara sol och 20 grader? Tittade nämligen upp vädret innan i dag, så jag vet som skall packas ner i min resväska.

Jobbet på Larry i dag gick inte alls bra. Huvudet höll på att överkoka (pga en regäl solbränna) och jag har huvudvärk. Men dagen blev genast bättre när vi åkte in till stan för lite Thai mat. Ingen kanin mat här elin inte..haha. Pink  kanske man borde kalla mig eller en gris, för så mycket har jag brännt mig. Men vem vill klabba på sololja i annsiktet när man bara ska sola i en och en halv timma och sedan åka in till stan? hade ju inte tillgång till vatten att tvätta bort det innan turen till stan, men jag får väl skylla mig själv antar jag. Det värsta är att jag kommer åka till Holland med ett gäng retstickor, så vem vet vilka lustiga smeknanmn jag kommer få under veckan?

Nu skall jag fortsätta jobba igen, paousen är slut och jag kommer väl blogga hela kvällen antar jag. För att vi skall åka härifrån halv två i natt, så vem vet. Kanske stannar uppe hela kvällen och bara sova hela vägen ner till Holland? Tack vare mamma har jag massvis med nya böcker med mig!!

Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0