Måndag

Ja i lördags var jag på  den nya Harry Potter filmen, och som alex sa till mig och Sandra, om jag håller upp en hand med fem fingrar hur många skulle ni ge filmen då, hur bra den var menar jag. Jag skulle i det fallet då ge fyra fingrar, för jag saknade lite fight i filmen. Men den var ändå jättebra... I går så bloggade jag inte ett piss för jag hade andra saker för mig, nämligen att rensa min garderob och mitt rum. Tyvär var jag uppe ganska sent dagen innan så sov bort mer än halva dagen, skall nu inte säga när jag steg ur sängen för jag brukar klaga på folk som sover betydligt kortare än vad jag gjorde. Men jag har iaf en walking garderob, men för tillfället kunde man inte gå in i den, så något måstes göras. Har tagit bilder för att visa före och efter bilder, men jag vet inte om jag vågar lägga in före, dem som inte är van vid stökiga garderober kommer få en chock. Men men som det ser ut i dag kommer jag inte att bli helt klar, ska upp en spegel och lite krokar.

Dagen ser ut som följande att jag har tänkt att jobba till fyra, för att sedan ta en sväng på stan med Ida om jag lyckas övertala henne om en shopping runda, men det är nog inte allt för svårt. Min mamma gick på semester denna veckan, skulle jag med gjort med var ledig en vecka för holland så måste jobba en till, men hon lyckades att ta en bra vecka att börja med, för i dag skiner solen i Borås!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0