onsdag

Kvällen i går var mysig, vi grillade och hade oss. Vi var nio tjejer hemma hos Natta och det var mycket trevligt, och bilder kanske kommer om jag orkar.. haha

I dag ska jag jobba?, ska nämligen till pappas jobb efter Larry och städa lite. Har ingen lust alls att gå dit, men jag måste. Jag vet att lite extra pengar i slutet av månaden är skönt, men nu känns det inte alls lockande att tillbringa tre timmar där uppe. Kanske kan sola lite eftersom vädret i dag i Borås är piss. Regnet verkar aldrig ta slut?. Efter städningen ska jag hem och titta lite Bryan och PRW. Onsdagar är lite av en favorit tv dag, innan var det tisdagar när Ugly Betty och DHW gick. men nu skall ja kila på lunch,

Byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0