Söndag

image397


Nu är jag hemma igen, i en dag innan jag drar vidare. Helgen har faktiskt varit riktigt bra, men vädret kunde varit bättre. Min syster och hennes lag vann i finalen så grattis till Fristad Goif F14. Helgen spenderades i en stuga med mycket folk och mysiga kvällar. I dag var den ända dagen då solen sken och resultatet blev en regäl solbränna. Smögen var underbart och nu när min familj troligtvis inom kort tid skaffa oss en båt, så kommer jag tillbaka. Otroligt fint med alla klippor och att gå i hamnen och titta på allt "liv" som sker där nere. Något annat roligt som jag och Amanda gjorde var att åka Ribb båt. Det är uppblåstbara båtar som går i ca 55 knop (150km/h) och man fölg över vatten ytan. På våran båt färd fick vi även se sälar, har aldrig sett vilda sälar innan så det var också en upplevelse. Nu sitter jag och tittar på Miss sectret angent och ska snart sova. För i morgon skall jag jobba både på Larry och på pappas jobb och så åker jag vid halv två natten där på till Holland. Ser fram emot det , och jag hoppas att det kommer bli toppen.
Good Night!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får hade så kul i Holland, hur länge ska du vara där?

2007-07-02 @ 15:41:36
URL: http://heaveninhell.blogg.se
Postat av: Jacqueline

ELIN: Jag skall vara där tills nästa måndag. Kommer hem där på natten :)

2007-07-02 @ 17:33:34
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0