Söndag

Nu håller jag på att städa mitt rum. Har städat hela morgonen och förmiddagen för att få det lite finare här hemma. Ska packa det mesta i dag med, för på tisdag åker jag och familjen till Paris och Belgien. Sedan är det så att direkt efter Paris så ska jag åka till kalmar för träning med franska landslags tränare Sebastian. Hoppas verkligen att jag hittar mycket bra fynd när jag reser bort nu, känns nästan som det behövs..not. Men det skulle vara kul med nya höst saker eller liknande. Sedan måste jag hitta den perfekta presenten till min vän Natalie som fyller 18 år på tisdag, jag hade en super bra plan, men den dog. Så nu måste jag komma på något lika bra.. får se hur det blir med den saken. Troligtvis kommer jag kunna låna min morbors data där nere så lite blogg blir det nog så ni kommer inte undan med mig så lätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0