Tidig Lördag

Sitter på jobbet igen, måste jobba över lite. Har varit här i en och en halv timma kanske eller liknande. I går blev det ingen utgång för mig, somnade på soffan och det förklara verkligen vilket partyhumör jag var på. Men jag tittade på friidrott i går, när en fransk längdhoppare fick ett spjut i sig, måste bero på att det var fredagen 13 eller iaf lite tror jag. Men det var hemskt att en finländare fick en sådan felträff på sitt spjut att den gick rakt in i en annas kropp, men han fransmannen fick bara en brutet revben och troligt en punkterad lunga. Han hade tur i oturen, han kunde fått andra viktigare organ skadade. Jag hade inte velat ha ett spjut in i min mage på sidan..

Efter jobbet, skall bara jobba någon timma, skall jag hem och städa mitt rum. Måste börja göra det oftare tror jag, det ser hemskt ut.. Efter det ska jag på bio, på den nya Harry Potter filmen. Jag kan inte hjälpa det, men jag är fast i dem filmerna. Men hinner inte skriva så mycket mer nu, måste jobba med. Något jag funderade på i morses och kom och tänka på det pga min dröm jag hade i natt  men frågan är, svår flörtad eller inte inom kärlek?

Ajö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0