Tisdag, hemma

Nu är jag äntligen hemma. Kan bara säga att denna resan var så jäkla roligt ich den var värd alla pengar som man betlat. Kom hem i går natt vid ett och hemresan hem var mycket underhållande, var av Olivia fyller 16 år i dag!. Grattis Grattis.. Resan till Holland gav mycket. Jag/Vi lärde känna nya personer, den gav mycket insperation och var ett skönt avbrott i jobbperioden. Och under tiden har jag,ellen och olivia konstaterat att vi älskar drill!. Nu är det bara några veckor kvar tills Ellen och Jag åker till Kalmar för träning med Basse, aka Sebastian. Många knäppa saker gjordes och sas men det skriver jag om senare fö  hinner inte skriva så mycket mer, ska nämligen till jobbet snart och måste packa upp mina resväskor också. Har massvis med bilder, men skall troligtvis skaffa mig bilddagboken, så länkar till det senare i kväll..  Hadet!  måste bara säga att det är fint väder i dag.. det var det inte i Holland!


Kommentarer
Postat av: ellen

Basse! Basse! Basse! ;D hahahhaha

2007-07-10 @ 23:15:23
Postat av: Cissi

Alle Alle Alle! Med stor... Hahahaha *fniss*

2007-07-11 @ 10:11:02
Postat av: Jacqueline

du är knäpp cissi!

2007-07-11 @ 13:02:42
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: Cissi

Jag vet ;-) Har väl umgåtts för mycket med er...! Hahaha

2007-07-11 @ 15:56:31
Postat av: Maria

Cissi då! hahaha.. knasknäppis.. det är allt cissi tänker på nu Alle ;-)

2007-07-12 @ 16:19:14
Postat av: Jacqueline

ja, jag hade inte förväntat mig något annat ;D

2007-07-12 @ 21:55:45
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0