Tisdag

bloggen var ur funktion när jag kom hem i går, så det blev ingen dagens outfitt eller något, men får ta igen det i dag. Jag tror jag sover alldeles för lite. Borde kanske sova minst 10 timmar per natt med jag sover max 6? detta leder till tråkiga följder, skulle i dag på grillkväll hos Natta med alla tjejerna. Problemet är att jag känner mig helt matt i kroppen och jätte trött, så kanske ska skippa det i kväll och bara ta det lugnt och titta lite tv. Känns tusen gånger mer lockande faktiskt. Kan umgås och vara social i helgen, på veckodagarna är jag en tråkig och osocial person med dåligt humör. Pga för lite sömn?

Shoppade lite små saker igår, var av en snygg höst scarf som är lite senapsgul och ett hårband som är flätat i svart. Grillkvällen med kusinerna och släkt var riktigt roligt. Det var kubb på min begäran och vi sjöng den "nya" sing star cd:n Pop Hits. Min lilla kusin på 6år skulle sjunga botten anna 24/7 hela kvällen, men hon är ändå för härlig. Dock gjorde hon att vi förlorade på kubb (slåg ner kungen) men vi vann omgång nummer två. Hela kvällen slutade med att jag ska ha två kusiner sovande hos mig i natt...

Nu, back to work!

Adios.

Kommentarer
Postat av: harry

Vi ska till Skottland :D

2007-07-17 @ 14:18:05
Postat av: Jacqueline

JAAAAAAAAAAAAA! :D

2007-07-17 @ 15:36:53
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: Cissi

Det ska bli så roligt! Är SÅ glad att ni kom med...

2007-07-18 @ 08:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0