Torsdag

jag.är.död. mer tröttare än vad jag var i går. Kan bero på att jag var uppe till klockan ett i natt? för i går hade jag och tjejerna Pussy Cat Dolls kväll, för att titta på finalen av programmet. För den som missade det så vann Ashia, mis älskade syster förstörde som vanligt för mig och berättade innan jag skulle åka i väg vem som vann, så jag visste det innan. PCD kväll innebar mycket, bla att man skulle komma i sin snyggaste PCD outfit, det bästa är att alla bilder som togs troligt inte kommer att visas, och det kan man förstå på det smeknamnet jag fick.. cow stripper...
I dag ska jag kanske ut och äta med tjejerna på restaurang eller liknanade. Kanske inte följer med, känner mig inte riktigt på topp, för har inte tagit igen den sömen jag missade när jag var bortrest...

Även jag har hakat på trenden med lack taits, för jag införskaffade mig ett par i går. Det kan vara oerhört snyggt eller gräsligt, det beror på hur man kombinerar det men andra plagg. Jag kan tycka att det kan vara snyggt till vardags med en stor kofta eller till en klänning. När man skall ha det på fest, kan man köra a lá Klingen eller liknande. Hoppas jag bara bär upp taitsen liga bra som Kling, iaf nästan lika bra..

Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0