Torsdag

image415
Lika vacker som vanligt...


Är på jobbet nu som alltid ungefär, det är ingen nyhet längre.. I går åkte jag upp till Brämhult för att jobba och när mamma skulle hämta mig så sa hon att jag skulle övningsköra hem. Jag blev lite rädd först med tanke på att jag aldrig kört ute på en väg med andra bilar. Har bara kört på en parkering innan. Så mamma kunde inte valt bättre väg att köra sin första gång på.. not. Det var en smal,kurvig väg och med mötande bilar överallt så jag fick stanna till. Första gången jag  var ute på vägen och det kunde inte bli värre ungfär, men mamma som blev nervös över lilla sväng jag gjorde och syrran i baksätet ,skrattandes, jaa kul.

Vi bestämde oss för att jag måste bli van, så jag körde ut till jobbet i dag, en bit iaf, vågade inte köra på motorvägen.. Haha men nu satt mamma lugnt där och gav mig lite beröm, jag kör nog inte så kasst ändå, det är min mamma som överdriver och är välldigt nervös av sig.. Haha men det var kul...


I dag är det torsdag, och i borås ankas det Torsdagskväll. Martin Stenmark ska nog stå på scenen i kväll, tror jag? men jag kanske ska med mina vänner på fest, men för min del ska det vara lugnt hela kvällen isf. För i morgon är det jobb eller Liseberg, vet inte riktigt vad som står spikat än. Men det fina vädret ska komma tillbaka i helgen, och det glädjer jag mig åt eftersom detta är min sista vecka på jobbet! SEMESTER! något som är lite tråkigare är att nästa vecka ska vi till Paris, kanske inte jag kan följa med för jag ska på kurs till Kalmar på månagen och vi skulle åka måndag natt i från min morbror (jag har dålig planering.. inte koll på några datum), men pappa sa att vi kanske skulle åka tidigare ner dit,så kör han mig till Kalmar, men inget är bestämt ännu så vi får se.

Ciaao!


Kommentarer
Postat av: ellen

hej, du får meddela mig hur du kommer till kalmar, så jag vet om jag kan beställa tågbiljett eller så.

2007-07-19 @ 12:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0