7 juni

Grattis lillebror!! i dag fyller han åtta, och det har vi firat med dunder och brak. Av mig fick han sin fotboll med elfsborgs aoutograferna på. Han fick en jättefin cykel och massa annat och dagen var hans i all ära.

I dag var jag även i skolan i en timma? sedan gick jag på stan, där det inhandlades ett par nya röda,lack Jesus sandaler och en vit t-shirt. Allt detta kommer säkert attdyka upp på dagens O.F. Sedan for jag en stund till jobb nr tre där jag hälsade på grabbarna och min faster. Sedan åkte jag hem där vi firade Amadeus en gång till med jordgubbar i massvis. Sedan eftersom det är/var hans dag så ville han spela lite golf,så vi åkte till golfbanan.. Sedan i kväll så har jag tittat på Cayote Ugly, jätte bra film.  sådär romantisk och lite roligt..

I morgon är det skolavslutning och mitt sommarlov börjar på allvar. Jag skall också flänga mellan två studenter.. det blir inte mycket tid hemma i morgon.. Men nu bär det av till ljusare tider, utan skola och stress!!

 


Första bilden provar bror sin cykel där jag hjälper till. Bilderna får även stå för dagens O.F.. Svart klänning och gråa shorts H&M, Turkos piké, Lacoste, Shorts La Redoute? och snygg skärm ifrån Nike

God sommar Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0