Bikini frossa!

Jag tog som sagt mitt första dopp i helgen, och när jag skulle gräva fram någon bekini så hittade jag ingen. Jo en hittade jag, en som kommer vara en favorit i sommar, en svart guldig med ingen annan. När man badat mycket och man inte har lust att ta på sig den blöta bikinin så tycker jag att det är skönt att ta på sig en torr. Men detta problem hade jag i helgen. Så denna veckan, ja på tre dagar och jag in handlat tre nya. Nelly rean har startat och då köpte jag lite American Vintage kläder och en C.K bikini. Hoppas att den passar så kommer den sitta på 24/7. Men sedan bloggade tidigt i våras om en bikini jag var sugen på ifrån Josefssons. Men jag hade tur när jag sprang på den i P.-butiken härom dagen. En brun, men det funkar lika bra för 40:-. När jag sprang på stan i dag in handlades en silvrig trekans bikini. Nu tror jag att min bikini låda är full för sommaren...


image353  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0