Folks, we walk!

Nu ska jag snart ta mig en varm och behaglig dusch. Känner att jag behöver fräsha till mig lite, så man kan somna vacker. Har inte gjort så mycket i dag... har shoppat lite i dag,eftersom P-butiken på jobbet har rea nu.  Det blev en äppelgrön oversize t-shirt och ett par silvriga sandaler ifrån mellow yellow. Känndes bra när allt gick på runt  100 lappen, iof var det mamma som betalade och hon hittade även en ny mobil till sig själv. Så nu är hon nöjd när hon har en rosa telefon som hon visa för varenda kotte...

efter duschen ska jag lägga mig för ännu ett avsnitt av O.C btw så elin, jag skall inom kort tid köpa SATC boxen. Har hittat en för ett kanon bra pris!

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0