Fredag

I dag har jag jibbat som vanligt.. börjar faktiskt tycka det är skojj nu. Vi åkte även in till stan för att käka på Eest, jag rekomenderar det starkt! och sedan på vägen hem berättade min mamma för mig att H&M fynd har halva priset på allt, då var det ett måste att åka dit.  Och för runt hundringen fick jag en jätte snygg kort kavaj/jacka, en baddräkt, jeans shorts och ett armband. Det var lite dåligt att jeans shortsen saknade knapp, men för det billiga priset så kan jag sy i en själv.

 


Baddräkten plus ett par andra jeans shorts blir det nog till midsommar. I kväll ska jag hem till Joanna, blir troligtvis lite Sing Star eller liknande. Saknat att umgås med tjejerna, för att vissa har varit i Varberg i veckan, och jag har jobbat varje dag. Men det tar vi igen i helgen!

Kommentarer
Postat av: E

det ser verkligen inte ut som en baddräkt, skuuumt

2007-06-18 @ 19:54:07
Postat av: Jacqueline

jag vet, både possetivt och negativt ..

2007-06-19 @ 10:43:11
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0