Gårdagen

Igår var inte någon blogg dag för mig. Först var det mycket att fixa i skolan med min redovsining och massvis med anna skit. Efter det så åkte jag och handlade för att mina små drill tjejer skulle komma hem till mig. Det gjorde dem vid fem tiden och åkte hem senare på kvällen. Sedan hade mina föräldrar fått något ryck, så nu var dte dags att städa hela källaren. När jag var klar sedan åkte jag in till stan en liten stund för att umgås med mina vänner. Det slutade med att vi gjorde charader och trixade klockan. Många minnen, mycket skratt! Igår fyllde även min kära vän Sara 17 år!! Grattis igen snygging, och nu hoppas jag får höra lite pling ifrån din sida under sommarens lopp.

Kommentarer
Postat av: Sars

Tack så mycket honey:)

2007-06-06 @ 17:27:03
Postat av: Jacqueline

varse gooding !:D

2007-06-06 @ 21:06:21
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0