"good night sweatheart, it´s time to go.."

image366
Nu skall jag lägga mig, blev lite sent efter ha kika på The fast and furaeus (stavas?) på fyran. Konstigt nog har jag inte sett den filmen innan, men den var bra så nu måste jag se tvåan med. Den rekomenderas till er som inte sett den!.. I dag så nämnde min mor att vi skulle åka lite tidigare till Göteborg i morgon för lite shopping, så nu ska vi ta oss en sväng innan the big event. Men för den som har missat det så ska jag på Justin Timberlake i morgon i Scandinavium. Jag har ganska höga förväntningar på alltihopa, för när jag hade min "pojkbands tid" så var jag på Westlife & Backstreet boys konsärerna. Det var riktigt drag med mycket show, och jag tycker att Justin verkar ha en lite smått galen personlighet så förväntar jag mig en show med glitter och galmor som på Victoria Secret. Självklart är det musiken man är där för, så det kommer nog bli en bra kväll. Nu är jag så trött att mina ögon inte orkar hålla sig uppe längre. Så tack för denna kväll!




Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du njuter av Justin! Lite avis... Men om ganska exakt en vecka drar vi ju till Holland! Weeeiooo

2007-06-25 @ 22:23:40
Postat av: E

HAN VAR SÅ JÄVLA GRYM

2007-06-26 @ 02:41:09
Postat av: Jacqueline

Cissi: jag vet inte, denna kväll är riktigt svår att slå. men Holland kommer bli jätte skojj
Elin: jag kan knappt beskriva det i ord...

2007-06-26 @ 10:29:15
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: Cissi

Näää det kan jag förstå... Vad kul att det var bra!!! Han är kunglig. Ladda i-poden med bra musik inför Holland

2007-06-26 @ 13:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0