Måndag

sitter i min säng och ska strax fortsätta att plugga, men tänkte skriva av mig lite... I dag var det en meningslös dag i skolan, hade en lektion då jag pratade om en bok jag läst plus att vi fikade. Sedan hade vi tre timmars håltimma, då passade jag och Elin ta en tur på staden. Jag köpte en fotboll till min lillebror för att han fyller år på torsdag. Han kommer inte få den då för att den ska signeras av självaste guld laget Elfsborg, men tuvär hade dem match på torsdag så han får vänta på bollen. Har man kontakter så har man haha...

I dag är jag sur, riktigt sur för att jag har en jäkla moppe som aldrig vill fungera när jag vill. Jag hoppade av bussen för att åka och tanka, tro satan att inte skiten starta sen. Då fick jag knalla mig till busshållsplatsen, för att det är en bit att gå till mig ifrån centrum. När jag kommer till bussen är det propfullt och jag får sätta mig gämte en man som givetvis skulle ställa massa dumma frågor till mig. Han pratade bara engelsa och samtidigt bröt på typ afrikanska? men han frågade vem jag hade köpt fotbollen till och om jag bodde i Fristad etc. Sånt blir man bara tjurig på, isf så blev jag mer det eftersom jag redan var sur...Ska fortsätta med min redovsining, jippie vad skojj!

Kommentarer
Postat av: Cissi

VEM har kontakter skrev du?!?!? VEMS förtjänst är det att du får bollen signerad??? Bara undrar lite smått... :-P

2007-06-04 @ 21:08:57
Postat av: Jacqueline

men det är ju du som är min kontakt :D.. haha!

2007-06-04 @ 22:20:22
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: Cissi

hehehehehehehe... bra va?!

2007-06-05 @ 08:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0