Måndag

jooobbigt.. har jätte mycket att göra nu för tiden.. i helgen firade vi min vän Robert som fyllde 17 år !. sedan var det allmänt slappt för att ta igen sig ifrån första veckan på jobbet. I dag började jobbet igen, mycket att göra och känns som att jag inte hinner klart så i morgon blir det lite över tid. Jag har även tagit migen tur till frisören idag, har bara snyggat till det lite och klippt av det slitna. Ingen drastisk förändring.. har även varit lite social och tittat på min lilla systers fotbollsmatch, som dem vann med 8-0. Fristad Goif är bäst, men det var säkert bättre på min tid.. haha  Nu längtar jag tills helgen, då det är Varberg som står på schemat, men för att få lite mer samvete så skall jag lägga mig nu för att hinna upp tidigt till jobbet i morgon

Good Night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0