onsdag

denna veckan har jag börjat jobba på mitt "riktiga" jobb, på La Redoute. Har varit mycket att göra, så när jag har kommit hem ifrån jobbet har jag bara slocknat i soffan. Är riktigt trött nu, men det kan jag ta igen i helgen, när jag bara ska sola och vara ledig. Denna veckan har jag även sprungit på rea, Jolina rean kl 6 i måndags morgon. Där hittade jag fyra Hunkedory tröjor/toppar, ett par shorts ifrån J.Lindeberg och en kofta ifrån InWear. Handlade även en snygg Acne topp igår, och idag skall jag på MQ rea.  Mycket shopping denna veckan...

Pappa, farbror och farfar har  nu äntligen tagit sig i kragen och köpt båt. Så nu kan vi åka vattenskidor och ring på sjön. Det är så jäkla skojj, men nu insåg jag att mitt program som jag jobbar i krånglar så måste dra mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0