Onsdag

Nu har jag äntligen packat klart och fixat med allt som måste fixas. I dag har jag jobbat, både på Larry och på pappas jobb, så därför brist på blogg tid. Sedan har jag tittat på What´s About Brian/Prodject Runway och PCD nu i kväll, så hela dagen har varit fullt upp. I morgon som sagt åker jag till Vbg för att fira midsommar och ta det lugnt. Känns nästan som att man måste åka bort här ifrån, hemma. Så lite omväxling gör nog susen!

Nu är jag jätte trött så borde hoppa i säng, blev lite sent efter packandet och jag som måste upp tidigt i morgon. Men jag har sovit mindre timmar än detta. Så nu kommer jag inte hem förän på söndag kväll, så ha en bra helg/midsommar!

Adios! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0