sängen och skvaller

image346


Nu ska jag lägga mig, efter en mycket trevlig kväll. Satt med historian när jag kom hem ända tills klockan slog halv åtta. Då var det dags för derby mellan Fristad Goif - Sparsörs Aik, där av Fristad vann med 6-0. Matchen spenderades mest med att prata med min vän Jonas. Vi hade myket att prata om eftersom han flörtar omkring, hahah! nä du ska jag inte vara taskig..

Nu ska jag ta en snabb dusch och sedan lägga mig för att läsa lite skvaller i Hänt Extra. Det är min mamma som alltid köper den,så varför inte passa på att läsa när den ändå finns hemma? Btw så i natt sova jag 10 timmar. Är ganska stolt över mig själv eftersom jag bara brukar sova 7-6 timmar per natt..

Take care!

Kommentarer
Postat av: du vet vem ;) haha

hahah
;D men jag förstår...han är åååhhh...hahhah sååå jaa...precis ;D ahhahah du fattar ;D hahahha fy farao säger jag till det!! ;D kraaaam

2007-06-04 @ 22:39:58
Postat av: Cissi

Jaaa, det vet vi ju alla vem som skrev det förra inslägget/kommentaren ;-) hahaha...

2007-06-05 @ 08:15:03
Postat av: Jacqueline

haha ja med ;D

2007-06-06 @ 10:49:28
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: ;D

hehe :P hahaha

2007-06-06 @ 13:40:48
Postat av: Jacqueline

vi får börja kalla dig för E eller något ? ;D

2007-06-06 @ 15:04:18
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0