Skolavslutning

Japp, nu har jag äntligen slutat. Gårdagen började med avslutning i aulan. Där firades det med sång och stependie utdelning. Efter det kalaset gick jag och tog en fika med tjejerna på Tant Grön, tydligen en tradition för dem. Sedan bar det av hem för att titta på brors skolavslutning, träffade även många av mina små tjejer med. Sedan flängde jag på två studenter, Alexander och Caroline tog studenten och det var riktigt trevligt och snart är det min tur... två år kvar. Efter mycket hurrande och smörgåstårata ätande åkte jag hem för att fixa mig  för utgång. Vi förfestade med grillning i F-fällan och sedan till Norrmalm. När kvällen var som bäst hamnade jag, mickan och ida på V. Hemma igen när solen var påväg upp. En riktigt toppen dag!

- Silver klänning, Indiska
- Svart lack väska, Zara
- Skor, Pierre Hardy
- Smycken, Thomas Sabo

image352

Kommentarer
Postat av: vickan

vad fin klänningen var! hoppas att du hade kul! :D

2007-06-11 @ 09:23:23
Postat av: saandra

Va fin klanning du hade babe :)!

2007-06-11 @ 12:31:40
Postat av: Jacqueline

Vickan: tack, och jag kan säga att kvällen var bästa på länge!
Sandra: tack, saknar dig!

2007-06-11 @ 13:39:56
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0