Söndag

Gårdagen var perfekt. Cabarén gick bra och det blev lite kännslosamt på slutet när jag insåg att det var sista gången som åtta stycken. Ni kommer alltid att vara en del av gruppen! Senare var det snabbt hem och byta om och fixa sig lite. Allihopa ledare + hjälpledare åkte till Thai Silk för mat. Roligt var att alla  utom en i våran grupp var med... Sedan åkte jag hem, skulle kollat på Pirast of carabien 3 men jag somna i min säng..

I dag ska vi ha avslutning med teamet. Vi ska samla klockan två för knyt kalas- piknick. Haha jag står för ost och kex, men det blir en härlig dag i solsken och somvänligt när vi alla är tillsammans, galet med mycket skratt. Kubb står också på schemat, och tipspromenade ala Cissi, så det kommer bli en riktigt härlig dag!.. åh vi kommer alltid att hålla ihop ändå!

Nu ska jag fixa till mig, känner mig lite sliten och sedan åka och handla mitt. Hoppas att alla kommer ha en lika skön söndag som jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0