Söndag

image365

Nu är jag äntligen hemma efter helgen spenderad i Varberg. Har precis ätit lite rikrtig mat eftersom kosten där nere inte var så varierad. Har haft en bra helg med midsommar firande, natt dopp, god dricka och trevligt sällskap. Stugan vi bodde i kanske inte riktigt var anpassad till antalet personer som vistades där, men med nöd och näppe trängde vi alla ihop oss. Träffade även nytt trevligt folk, och helgen slutade men att vi "hade" fem personer som hette Robert. Mycket skratt och dumma komentarer uppkom även under helgens lopp, så där slutade med att jag hade två dödens skratt (man skrattar så mycket att man tappar andan och tror att man skall dö..) men stundtals var det även tråkig, men vi hittade alltid något att fördriva tiden med. Åt min första glass från Tre toppar med för sommare och mitt första dopp i havet. Nu är jag ganska sleten, så skall snart hoppa in i en fräch dusch, eftersom våran i stugan var inte alltid var så fräch där det i bland kunde hittas spya och andra trevligheter. Helgen har varit lycka och ska lägga upp lite bilder senare.. hoppas att morgondagen lever upp till sina förväntningar när jag ska se Justin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0