Tisdag

jobb, jobb och ännu mer jobb. Var på jobbet till klockan sex i kväll. Sedan blev det en lite tur till Elin för att mina bussar går så sällan. Fick komma upp genom att mutat henne med choklad och cola, så en halvtimma kunde man stanna. Sedan har jag bara lagat mat till mina små syskon för att mina föäldrar inte är hemma ikväll. Så nu sitter jag och tittar på Gilmor Girls, finns inget annat att titta på.. sedan skall jag nog gå och packa lite inför helgen. För i morgon ska jag jobba och sedan jobba igen på pappas jobb så är inte hemma så mycket i morgon. Så det är bra att redan börja så man inte behöver packa i sista minuten som jag alltid gör.. få äntligen chansen att använda min weekend väska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0