Tisdag

Jag är d.ö.d kom hem igår vid ett och dök rätt ner i min säng. Drömde några mysiga drömmar om Justin, men jag må säga att det var MAGISKT. Dagen började som vanligt att jag jobbade, har börjat med mitt "riktiga" jobb nu på La Redoute och sedan bar det av till Göteborg. Dä shoppades det med mamma och syster, men han bara till tre butiker.. Men jag kunde införskaffa mig lite saker, jag kanske inte behöver mer kläder men vem kan motstå? Det blev en parkas ifrån Monki som jag tänkt att ha i höst. Även en oversize klänning ifrån Monki på rea, då var det inte så svårt att ta fram plånboken. Vi gick även in på Weekday där min syster skulle leta jeans, och där hittade jag änligen min efter längtade jeans väst. Det var även typ det första 2hand jag handlat i mitt liv, men jag är nöjd. Sedan åt hela famlijen på restaurang för pappa kom ner, och sedan bar det av till Scandinavium. Jag hänvisar till mina vänner för vidare info ifrån Konsären, för jag är på tok för trött att berätta om allt. Men det var nog den bästa konsären jag någonsin varit på, och Justin var mycket bättre live än vad jag trodde. Den var perfekt med mycket show och dans. Rolig som jag var ringde jag mina vänner Sandra och Natalie (synd att du inte svarade..) och tog massvis med bilder som kanske kommer upp senare.. Nu är jag allmän död igen, så det är nog bäst att dra sig tillbaka. I morgon kanske det blir Liseberg efter jobbet, men vi får se vad som händer!

O.F Tisdag

- Coat , H&M eftersom det regnade idag
- jeans väst, 2hand
- klänning, H&M
- leggings, G.T
- skor, Tiamo
- smycken, Thomas Sabo
- Väska, Monki

image367



Kommentarer
Postat av: ein12feld

Hi Jacqueline, we are fans of the oldschool 70s jeans vest look. We saw you wearing this beautiful second hand jeans vest. We would be very glad, if you made it possible to get more pics of you wearing this cute jeansväst. Thanx. Greetings ein12feld (contact: [email protected])

2007-10-03 @ 03:50:46
URL: http://denimvestgirls.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0