Torsdag

nu har jag äntligen lite ledigt. I morgon åker jag till Smögen över helgen för att umgås med familjen. Även Amanda skall följa med, men det skall bli roligt att slappa lite. Min syster lämnade en rapport där uppefrån och sa att det var strålande sol och varmt. Det blir super när alla ska titta fotboll och jag kan vara i stugan och sola..

I dag har jag jobbat och fyndat lite. Ett litet projekt jag skall fixa med i kväll, så det blir lite bilder på det senare. Ska även städa mitt rum och packa. Duktigt av mig, tycker jag iaf. I går var jag som sagt på Liseberg med Ruben,Sara,Joanna,Natta,Elin och Gustav. Åkte uppsvinget och kanonen för första gången, och kanonen var jätte skojj medans uppsinget bara var mer "skön". Hade iaf kul och tid att umgås med vännerna, plus att E flörtade med killen som jobbade vid Rainbow. Haha jag glömmer aldrig detta... Bilder både ifrån Justin och Liseberg kommer inom kort.

Ajö!

Kommentarer
Postat av: E

men för guds skull jag flörtade inte!!

2007-06-29 @ 16:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0