a coke in my hand

Nu är det svenska lektion och jag och min kära vän elin skriver en argumntation om homosexella ska få adoptera. Vi tycker att dem ska få de iaf, men varför skulle dem inte?... Sedan har våra kära vänner bett om att få vara med lit på ett blogginlägghörn (vilket ord?) Malin, Amanda och Fanny, japp tre av våran sjuon i klassen. Malin och Amanda tror att dem är feta för att dme vill gå och tärna ist fö att fika med resten av oss. Men men vi eller rättare sagt älskar er endå, ibland iaf.

Sedan ska jag springa till synsam och köpa linsvätska och sedan behöver jag knalla mig till make up store, behöver en ny fondation... I kväll blir det premiär för min favorit serie efter O.C, Greys Anathomy!! finns det något program som kan få mig så inne i tv:n som mamma brukar beskriva mig när jag tittar. Nu måste jag börja med mitt och elin teamwork, annars kommeer hon halshugga mig, later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0