äntligen fredag

åh det är så härligt att det är fredag. I dag ska jag ner till stan efter skolan med min pappa och köpa mig en ny mobil. Min är lite sliten om man säger så. Och givetvis blir det fika med brudarna (sara,ida,bella,joanna,natha & elin). Men elin är fortfarande sjuk men hon skulle nog palla sig till fikan iaf.

Ikväll ska jag vara med flickorna i min klass, alla ska hem till amanda och kolla film, måste ta det lugnt i kväll, för i morgon åker vi!!! Jag är grymt laddad, och man blev ännu mer laddad när man fick ett litet tal av Abbas i går kväll. Men nu sitter jag i datasalen, för att ha information och layout. Vi håller på att göra reklamblad, och jag gör för en klädaffär som säljer märkeskläder.

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0