den 15 mars

i dag är det torsdag, och som nästan börjar bli lite vanligt är att vi inte har haft någon företagsekonomi, och det gav resultatet två timmar och tjugo minuer rast i skolan i dag. Men eftersom stan ligger en minuter ifårn skolan gick vi dit ner. Nu sitter jag här hemma, ska snart iväg och träna drill, och jag blir bara mer och mer nervös för att tävla nästa vecka, blir en lugn helg, men med fest och en lugn vecka, som sagt jag prioriterar något annat, drillen! .. Måste damsuga med, för det ska komma bygggubbar hit i dag och ja, nästa vecka försvinner bastun och allt.

I går på min lediga kväll fick jag tillbaka ett av mina gamla intressen. Jag fick suget av att måla. Jag fick MVG i högstaduet i bild och har alltid varit den typen som älskar att rita och måla. och jag fick en briljant idé (kanske inte får dem så ofta som jag önskar) att jag älskar One Tree Hill, och Peyton har målat en bild där med trafikljus som jag älskar. Så nu har mina fin fina målningskunskaper satt igång, jag har bara skissat upp den än så länge, men jag visar för och efter bilder senare när den är klar.  Twirling is the shit!

 Orginal bilden och min tillfälliga blyertskiss.

Kommentarer
Postat av: E

snyggt hitills iaf :)

2007-03-15 @ 15:52:37
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0