Efterlängtat?

japp dem som tycker att dem har längtat efter att jag ska blogga ett inlägg kan skriva en liten komentar, för i dag har jag nästan ingen ork, men det är folk som vil att jag ska skriva, så jag gör det bara för er i dag!

Sitter med världens huvudvärk, och något jäkligt som har skaft i mitt öga i dag.. känns som ett sandkorn eller dylikt som elin mobbar mig för. Har haft lektion efter lektion i dag, har knappt hunnit andas, kanske för att jag blivit så slö när vi  har haft så mycket inställt? btw, vi har ett fett, haha, 40 sidor långt historia prov på torsdag som inte är det roligaste. Så jag kommer spendera min kväll i min 472 sidor långa historia bok.

Denna veckan kommer det bli mycket bloggande om mitt Sm kval, men jag är sjuk nervös, men i går gick det skit bra på träningen, bara 6 tapp. Det går mot ljusare tider! Men i dag har vi gått stugfördelningen inför helgen, stackars JosseW,JosseV & Sara som ska sova med mig, haha. Jag har mycket att tala om och jag är lite som jag är.. så om ni läser detta, Viktoria vet jag nästan säkert att hon gör det, så grattis ni ska få sova med mig!

Nu blir det back to the history book, i´m gooing to get the higest grade on this test! Vi är laddade (SMKVAL!)

Kommentarer
Postat av: E

jag har längtat lite.. typ

2007-03-19 @ 17:41:14
URL: http://heaveninhell.blogg.se
Postat av: Maria

wohoooo! äntligen ;D hahahha.. SM-kval snaaaart Jacke... wihoo, vi fixar det, trots vår nervositet? eller hur?? :D Lycka till me minidrillen imorgon, ses efteråt :)

2007-03-19 @ 17:43:51
Postat av: Anonym

woow, en än så länge.. jag väntar på att maria ska skriva med! haha..

2007-03-19 @ 17:44:03
Postat av: Maria

haha men jag skriver ju för fullt :P

2007-03-19 @ 17:48:32
Postat av: Jacqueline

det är bra maria. du ska bara vänta på nästa blogg inlägg!

2007-03-19 @ 18:00:09
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0