en funderare

har jag gjort mig och kom på att jag måste hissa och dissa lite grejer nu, det var ett tag sedan..

Hiss: jag har tre saker jag vill hissa, mitt nya läppglans RoseBud, Solglasögon och läxfri kväll. Detta är bara underbara saker och dem två första har blivit som ett behov nu i min vardag,men jag är nog inte ensam att tycka om en läxfri kväll. Det har jag i kväll, jag ska bara slappa framför tv:n, GREYS, med en fruktsallad och bara ligga. Det finns nästan iget skönare att veta att man inte behöver plugga något, och att man bara kan njuta av livet!

Diss: jag vill dissa ettpar av mina J.Lindebergs byxor. Jag har haft dem i över ett halvår och dem färgar fortfarande av sig. Det är jätte jobbigt att komma hem jätte blå om händerna varje gång man har haft på sig dem. Och jag lovar jag har tvättat dem ett x antal gånger så dem borde sluta släppa färg?! någon som har ett tips hur man kan få  dem att sluta tappa all färg?.. men dem är för underbara att ha på sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0