fredag, finaly!

nu är det helg, men endå var det inte länge sedan jag var ledig. Men helgen är alltid välkommen hos mig!.. i kväll blir det tjejekväll hemma hos mig, men Tacos (förvånande), Singstar och Buzz. bastun är la varm för dem som känner för att hoppa in i den eller så, jag ska nog ta mig ett kik in där och bränna lite fett.

Hann tillomed med en fika på Tantgrön i dag, morfar satt där som vanligt ist för att få en krona som jag fick förra veckan, men i dag blev det en hundring.. haha tack!. Snart ska jag plocka ut moppen ur garaget, det var ett tag sedan man satt på den. Jag låter som en riktigt bonne.. Men i morgon ska jag plugga historia, måste få bra på detta provet, betygen är viktigta. Nu verkar Natalie och Ida som sitter här med mig, att jag ska sluta. Men förhoppningsfullt kommer det lite bilder från kvällen upp lite senare! Ciao!

image80

Jag, Natalite & Linda Nyår 06/07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0