Fredag

Ja det har varit en jobbig fredag, men mycket träning och annat. På idrotten i dag hade vi boxersize, skit jobbigt men endå så jäkla kul. Måste prova det någon mer gång! men för dem som vill gå på gym, men inte bara hänga vid hantlarna rekomenderar jag absolut boxersize.

Sedan har jag suttit i "möte" resten av skoldagen, är Elevkårsrepresentant på skolan, yeeii. Men sedan fick vi inställd Information och Layout så vi åkte till Knalleland. Och sedan var det dags för  fredags fikan, men jag var där ovanligt kort tid i dag, för var tvungen att åka hem innan träningen som vi hade innan i kväll. Nu har jag suttit och zappat mellan Let´s Dance och Så ska det låta, wie vilken roligt fredag.. Men jag måste bara säga att jag älsar Klas Malmberg, han är skit go! älskar personer med hans typ av humor. ( men Sanna Nilsen är kass)

Blogg.se har varit skit senate dagarna, hade velat blogga mer, men har inte kunnat. Nu hade jag tänkt att lägga upp lite bilder, men fungerar det?.. nej. Se till att fixa till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0