fredag

fredag, och det betyder  långhelg!!.. japp i dag när vi slutar börjar jag inte skolan fören på onsdag. Vi är lediga på måndag och tisdag, sä jäkla skönt och det känns som att jag behövber det för tillfället. Nu sitter jag (och elin) på Information & Layout och jobbar i Photoshop. eller nu sitter vi och lyssnar på yrkesvägledaren, hon pratar om vad man ska kolla på internet och hur man typ läser vidare och så.. japp det blir något i stil med ekonom eller webben?.. men det är en tid kvar att tänka på allt sånt..

Sedan när vi slutar blir det givetvis en fika på TantGrön, och sedan en tid på stan. har köpt en vårjacka nu, som jag är ganska nöjd med, men den är i svart, men vill ha en till i en ljusare färg. Senare som alltid nu på fredagar ska jag träna med drillen, måste ligga i hårdträning nu inför SM-kvalet. Vi ska till Sm, det är givet, och alla kan komma och kolla på Sm i Borås den 5-6maj. Det är en helg ingen vill missa!.. haha.. sedan har åran tränare förbjudit oss att träna i joggingbyxor, så nu är det taits på, weey . Nu har jag inget att berätta mer, känns som jag sitter och skriver om oviktiga saker.. later!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter som det blir skönt med så mycket ledigt... Då är du utvilad och go till söndagsträningen! :-) Bra jobbat med dina turns idag, det börjar ta sig. Även med illusion. Vi ska fixa detta!!!! Jag tror på er. Kram

2007-03-09 @ 21:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0