Fredag

I dag har det varit en bra dag för mig, kanske inte för vissa andra, men för mig! .. Har spenderat över min halvdag på stan, först på våran håltimma och sedan innan fikan. Men i dag på Informationen & Layout, så fick jag mycket beröm över mitt reklam blad jag har suttit och gjort. Han blev mycket nöjd över det första, men Info/Lay är skit enkelt, har fått MVG på alla prov och har inte pluggat något.

I kväll blir det grillning hos mig. Jag känner mig lite uppåt när jag tänker att jag ska äta min första grillade middag för året i kväll. Kanske tillomed kan plocka fram kubbet ?.. älskar att spela kubb på sommrarna. Men jag är mest orolig vad jag ska ha på mig, jag skitar ALLTID, och då menar jag verkligen alltid ner mig. Hatar det...

Köpte äntligen min t-shirt med tryck på i dag. Gillar den jätte mycket, kanske inte så personlig eller så, men jag gillar den lilla texten på den. Kanske hittar en mer personlig tröja någon annan gång, kanske tillomed ska göra min egen.. mycket att fundera på där. Men nu ska jag ut och hoppa lite studsmatta med lillbror som står gämte här och klagar som ett as att jag inte lämnar datorn nu, haha men jag älskar honom endå!

image120


T-shirt från Merde. 399:-































Kommentarer
Postat av: Bella

Vad vill mänskan här över ?

Ville också ha den juuuuu. Men jag är fattig :/

2007-03-31 @ 14:37:15
URL: http://allkindsoftime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0