Götet

som jag har spenderat det mesta av min dag i. Men det bliev inte mycket shoppande, eller rättare sagt kolla på kläder eller liknande, jag fick springa som en dåre efter ida och hennes mamma när dem skulle kolla på balklänning till henne, men det slutade med att hon köpte en här hemma i Borås, haha hon är la för skön. Men jag ska åka med mamma och sis troligvis nästa helg, då blir det andra bullar.

Men lite han jag med att inhandla. Ett Rosebud läppbalsam från Victoria Arena, Ett par skor från Fred Perry, ett par nya benvärmare till drillen från Dansbutiken (kanske inte det roligaste) och en väska från Monki. Jag blev grymt nöjd med mina skor och väskan. Skorna har inte funnits i Borås i min storlek så jag blev gald när jag hittade dem, och väskan är något som jag behöver. Jag har alltid mega stora väskor, och denna kommer sticka ut i min klädkammare. Men Göteborg är alltid Göteborg så det var trevligt! 

Nu har jag tränat mina små djävular, ja dem var skit jobbiga i dag, men efter en utskällning så var dem lugna i fem minuter eller liknande. Men jag gillar dem endå. Nu måste jag gå igenom mitt engelska tal igen innan Despret Housewifes, jag är kär i den serien!.. Ciao!

image67image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0