Ledig Tisdag

Igår på kvällen drog jag till Ida där jag, Ida och Sanna tittade på filmen Säg att du älskar mig. Det var en av dem bästa filmerna jag sett, och den får ♥♥♥♥♥. Den borde alla som inte har något att göra i dag gå och hyra, och kanske gårta en skvätt, för det kan jag medge att jag gjorde..

Nu ska jag och Ida åka till Götet, hur kan man annars spendera sin lediga dag på annat vis, ska bland annat knalla mig till Topshop och kolla in Kate Moss kollektion. Borde kolla efter en snygg vår väska med, men vi får se vad jag kommer hem med i kväll. Ska även träna två gånger i dag som vanlig, drill och innebandy. Men det är bara skönt att få lite motion. Sedan i dag är det fint vöder ute, solen skiner och jag kommer nog att få användning av mina solglasögon jag tog med mig iaf. Men nu ska vi åka om någon minut så See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0