Lördag & avfärd

sitter på jobbet som jag brukar göra på helgerna, men i dag verkar det som att serven ligger nere, och jag kan ganska mycket om datorer med detta kan jag inte fixa själv. Så det var helt onödigt att palla sig ända ut till viared till ingen nytta!

Men i dag är det lite av d-dagen, för i dag åker vi, närmare sagt 17:30. Jag har något av en längtande kännsla nu, inte lika nervös längre, men det kommer la med tiden kan jag tro. Nu ska jag hem och packa, hann eller rättare sagt orkade inte i går kväll. Sedan ska jag ta mig några hopp på våran studsmatta vi fick upp härom dagen, har inte hunnit tidigare, så nu när solen skiner så kan man passa på. Nu kommer mamma igen, stackarn som fick åka hit och lämna av mig, hinna precis hem innan jag ringer henne igen för att be henne hämta mig. Tycker lite synd om henne, men jag kanske kan övningsköra hem ?.. något att fundera på.

fortsättning följer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0